prikaz prve stranice dokumenta Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici
Rad nije dostupan
diplomski rad
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici

Lugar, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Citirajte ovaj rad

Lugar, B. (2022). Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar, Barbara. "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar, Barbara. "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar, B. (2022). 'Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 25.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar B. Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2022 [pristupljeno 25.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

B. Lugar, "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.