prikaz prve stranice dokumenta Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici
No public access
master's thesis
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici

Lugar, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Electrical Engineering and Computing

Cite this document

Lugar, B. (2022). Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar, Barbara. "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar, Barbara. "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar, B. (2022). 'Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, accessed 13 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Lugar B. Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing; 2022 [cited 2024 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

B. Lugar, "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143

Please login to the repository to save this object to your list.