Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad
Lugar, B. (2022). Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143
Lugar, Barbara. "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143
Lugar, Barbara. "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143
Lugar, B. (2022). 'Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 27.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143
Lugar B. Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2022 [pristupljeno 27.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143
B. Lugar, "Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:389143