Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva Zavod za primijenjeno računarstvo
Citirajte ovaj rad
Prišćan, S. (2002). Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja (Magistarski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137
Prišćan, Sonja. "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137
Prišćan, Sonja. "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137
Prišćan, S. (2002). 'Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja', Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137
Prišćan S. Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja [Magistarski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2002 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137
S. Prišćan, "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja", Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2002. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137