Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad
Jurković, D. (2017). Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227
Jurković, Dominik. "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227
Jurković, Dominik. "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227
Jurković, D. (2017). 'Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227
Jurković D. Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2017 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227
D. Jurković, "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227