Rad nije dostupan
diplomski rad
Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre

Dominik Jurković (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad

Jurković, D. (2017). Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković, Dominik. "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković, Dominik. "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković, D. (2017). 'Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković D. Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2017 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

D. Jurković, "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227