No public access
master's thesis
Application of Ontological Reasoning in Determining the Flow of Computer Game

Dominik Jurković (2017)
University of Zagreb
Faculty of Electrical Engineering and Computing
Cite this document...

Jurković, D. (2017). Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković, Dominik. "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković, Dominik. "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković, D. (2017). 'Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, accessed 15 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

Jurković D. Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing; 2017 [cited 2019 September 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227

D. Jurković, "Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:461227