prikaz prve stranice dokumenta Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom"
No public access
undergraduate thesis
Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom"

Kokot, Leonardo
University of Zagreb
Faculty of Electrical Engineering and Computing

Cite this document

Kokot, L. (2018). Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom" (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:415620

Kokot, Leonardo. "Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:415620

Kokot, Leonardo. "Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:415620

Kokot, L. (2018). 'Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom"', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, accessed 20 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:415620

Kokot L. Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom" [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing; 2018 [cited 2020 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:415620

L. Kokot, "Usporedba efikasnosti predikcija financijskih vremenskih serija "Učenjem s učiteljem" i "Učenja s kritikom"", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:415620

Islandora Bookmark - Please login to use this feature