Rad nije dostupan
disertacija
Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa

Tonči Dadić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zavod za elektroniku, mikroelektroniku, računalne i inteligentne sustave
Citirajte ovaj rad

Dadić, T. (2015). Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952

Dadić, Tonči. "Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952

Dadić, Tonči. "Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952

Dadić, T. (2015). 'Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952

Dadić T. Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2015 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952

T. Dadić, "Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952