Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata
Rad nije dostupan
završni rad
Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata

Kerčmar, Roman
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Citirajte ovaj rad

Kerčmar, R. (2018). Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar, Roman. "Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar, Roman. "Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar, R. (2018). 'Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 11.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar R. Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2018 [pristupljeno 11.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

R. Kerčmar, "Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.