Rad nije dostupan
završni rad
Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata

Roman Kerčmar (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad...

Kerčmar, R. (2018). Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar, Roman. "Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar, Roman. "Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar, R. (2018). 'Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

Kerčmar R. Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2018 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602

R. Kerčmar, "Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:318602