Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad
Rupčić, I. (2016). Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:091154
Rupčić, Ivan. "Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:091154
Rupčić, Ivan. "Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:091154
Rupčić, I. (2016). 'Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:091154
Rupčić I. Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:091154
I. Rupčić, "Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:091154