Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad
Arih, D. (2022). Primjena algoritama traženja puta u ponašanju računalno-generiranih likova u videoigri (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:206546
Arih, Dominik. "Primjena algoritama traženja puta u ponašanju računalno-generiranih likova u videoigri." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:206546
Arih, Dominik. "Primjena algoritama traženja puta u ponašanju računalno-generiranih likova u videoigri." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:206546
Arih, D. (2022). 'Primjena algoritama traženja puta u ponašanju računalno-generiranih likova u videoigri', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:206546
Arih D. Primjena algoritama traženja puta u ponašanju računalno-generiranih likova u videoigri [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2022 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:206546
D. Arih, "Primjena algoritama traženja puta u ponašanju računalno-generiranih likova u videoigri", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:206546