prikaz prve stranice dokumenta Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri
Rad nije dostupan
završni rad
Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri

Šprem, Šimun
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Citirajte ovaj rad

Šprem, Š. (2020). Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:452657

Šprem, Šimun. "Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:452657

Šprem, Šimun. "Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:452657

Šprem, Š. (2020). 'Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 27.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:452657

Šprem Š. Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2020 [pristupljeno 27.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:452657

Š. Šprem, "Primjena fizikalne simulacije u animaciji kretanja virtualnog lika u 3D videoigri", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:452657

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.