Rad nije dostupan
završni rad
Upravljanje marketinškim kampanjama

Martin Đaković (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad...

Đaković, M. (2015). Upravljanje marketinškim kampanjama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:169053

Đaković, Martin. "Upravljanje marketinškim kampanjama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:169053

Đaković, Martin. "Upravljanje marketinškim kampanjama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:169053

Đaković, M. (2015). 'Upravljanje marketinškim kampanjama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:169053

Đaković M. Upravljanje marketinškim kampanjama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2015 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:169053

M. Đaković, "Upravljanje marketinškim kampanjama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:169053