Rad nije dostupan
diplomski rad
Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League

Luka Drezga (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad

Drezga, L. (2016). Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080

Drezga, Luka. "Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080

Drezga, Luka. "Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080

Drezga, L. (2016). 'Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080

Drezga L. Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2016 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080

L. Drezga, "Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080