Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva Zavod za telekomunikacije
Citirajte ovaj rad
Magdić, J. (2011). Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima (Magistarski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078
Magdić, Jasmina. "Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078
Magdić, Jasmina. "Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078
Magdić, J. (2011). 'Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima', Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078
Magdić J. Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima [Magistarski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2011 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078
J. Magdić, "Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima", Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078