prikaz prve stranice dokumenta Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri
Rad nije dostupan
diplomski rad
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri

Šamec, Leon
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Citirajte ovaj rad

Šamec, L. (2018). Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357

Šamec, Leon. "Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357

Šamec, Leon. "Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357

Šamec, L. (2018). 'Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357

Šamec L. Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2018 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357

L. Šamec, "Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.