prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve

Anđelić, Bruna
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Citirajte ovaj rad

Anđelić, B. (2018). Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:567037

Anđelić, Bruna. "Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:567037

Anđelić, Bruna. "Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:567037

Anđelić, B. (2018). 'Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 01.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:567037

Anđelić B. Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2018 [pristupljeno 01.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:567037

B. Anđelić, "Utjecaj vizualnih elemenata na povećanje pogodnosti za korištenje digitalnih tehnologija u kontekstu dizajna za sve", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:567037

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.