Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva
Citirajte ovaj rad
Tomaš, M. (2021). Analiza benchmark strategija u market-makingu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:453005
Tomaš, Marino. "Analiza benchmark strategija u market-makingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:453005
Tomaš, Marino. "Analiza benchmark strategija u market-makingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:453005
Tomaš, M. (2021). 'Analiza benchmark strategija u market-makingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:453005
Tomaš M. Analiza benchmark strategija u market-makingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2021 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:453005
M. Tomaš, "Analiza benchmark strategija u market-makingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:453005