@mastersthesis{efzg:12127, author = {{Slišković, Ana}}, title = {{Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:11921, author = {{Medek, Tom}}, title = {{Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:11616, author = {{Strižak, Dorian}}, title = {{Interna percepcija marke poslodavca u industriji zrakoplovnih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11728, author = {{Prekratić, Stela}}, title = {{Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:11763, author = {{Dujmović, Eugen}}, title = {{Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11421, author = {{Zemljić, Ivana}}, title = {{Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:11298, author = {{Bračun, Sara}}, title = {{Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11360, author = {{Dujić, Ana-Marija}}, title = {{Specifičnosti ponude vrijednosti utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efzg:11435, author = {{Vnučec, Ivana}}, title = {{Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:10971, author = {{Šakić, Lorena}}, title = {{Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće}}, } @mastersthesis{efzg:10987, author = {{Lehpaner, Laura}}, title = {{Analiza vjerodostojnosti društvenih mreža kao izvora komunikacije Vlade Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:10457, author = {{Lešić, Vana}}, title = {{Povezanost događanja i angažiranosti potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10679, author = {{Madirazza, Dunja}}, title = {{Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10366, author = {{Kunštić, Leonarda}}, title = {{Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“}}, } @mastersthesis{efzg:10203, author = {{Knez, Dora}}, title = {{Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti}}, } @mastersthesis{fer:10711, author = {{Jurčević, Ivanka}}, title = {{Perspektive i ograničenja proizvoda životnih osiguranja za stariju životnu dob}}, } @mastersthesis{fer:10649, author = {{Čamber, Verica}}, title = {{Čimbenici koji utječu na donošenje odluke o kupovini police osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9869, author = {{Janjac, Ivana}}, title = {{Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:9674, author = {{Gorički, Lucija}}, title = {{Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama}}, } @mastersthesis{efzg:9305, author = {{Milošević, Mathea}}, title = {{ISTRAŽIVANJE GLAVNIH ODREDNICA PONAŠANJA INDIVIDUALNIH DONATORA KAO POLAZIŠTE DEFINIRANJA PROGRAMA PRIKUPLJANJA DONACIJA U NEPROFITNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{fer:7563, author = {{Duvnjak, Mirela}}, title = {{Procjena digitalne zrelosti društava za osiguranje na tržištu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:8514, author = {{Krištić, Leona}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini}}, } @mastersthesis{efzg:8515, author = {{Fržop, Nera}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efzg:8496, author = {{Banek, Leo}}, title = {{Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:8408, author = {{Lauš, Monika}}, title = {{Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke}}, } @mastersthesis{fer:7485, author = {{Parlov, Hrvoje}}, title = {{Digitalna disrupcija u procesima prijave i obrade odštetnih zahtjeva imovine}}, } @mastersthesis{efzg:8556, author = {{Vasilj Kasabašić, Mihaela}}, title = {{Lobiranje u području prava tržišnog natjecanja u Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{efzg:8139, author = {{Dugandžić, Petra}}, title = {{Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju}}, } @phdthesis{efos:3707, author = {{Senegović, Iva}}, title = {{Scenario analiza u funkciji predviđanja budućnosti generacijske tranzicije u obiteljskim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:6545, author = {{Perić, Maja}}, title = {{Zaposlenici kao ambasadori marke poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:6408, author = {{Vlašić, Matea}}, title = {{Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:6448, author = {{Komar, Filip}}, title = {{Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:6215, author = {{Tomić, Jelena}}, title = {{Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra}}, } @mastersthesis{efzg:5952, author = {{Guštin, Valentina}}, title = {{Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:6002, author = {{Parilac, Petar}}, title = {{Utjecaj sustava upravljanja idejama kroz internu komunikaciju na zadovoljstvo zaposlenika u poduzeću iz rent-a-car industrije}}, } @mastersthesis{efzg:6001, author = {{Šmuc, Matea}}, title = {{Promocija društvene odgovornosti poduzeća kroz strateška partnersta}}, } @mastersthesis{efzg:5786, author = {{Babić, Lucija}}, title = {{Razvoj i upravljanje markom usluge na poslovnim tržištima}}, } @mastersthesis{efzg:5454, author = {{Bojić, Luka}}, title = {{Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama}}, } @mastersthesis{efzg:5152, author = {{Pastuović, Ana}}, title = {{Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima}}, } @mastersthesis{efzg:4448, author = {{Majcenović, Marijan}}, title = {{Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:4394, author = {{Horvat, Patrik}}, title = {{Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4418, author = {{Grubišić-Čabo, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja}}, } @mastersthesis{efzg:3552, author = {{Bradvica, Barbara}}, title = {{Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{efzg:2573, author = {{Valjak, Mateja}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:4701, author = {{Pavlija, Ana Maria}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA O EKOLOŠKOJ ODGOVORNOSTI I NJIHOVOM EKOLOŠKI ODGOVORNOM PONAŠANJU}}, } @mastersthesis{efzg:2495, author = {{Pelivanović, Filip}}, title = {{GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA}}, } @mastersthesis{efzg:2458, author = {{Krešo, Damir}}, title = {{Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2420, author = {{Mifka, Vlatka}}, title = {{Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2235, author = {{Bradica, Hrvoje}}, title = {{Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:2135, author = {{Vejin, Ivan}}, title = {{Specifičnosti prodaje i pregovaranja u segmentu paketne dostave na hrvatskom poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:1898, author = {{Čavka, Petra}}, title = {{Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{efzg:1980, author = {{Kušec, Nikola}}, title = {{Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama}}, } @mastersthesis{efzg:629, author = {{Mirt, Mateja}}, title = {{Povezanost religije i etike u marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:600, author = {{Pasini, Petar}}, title = {{UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA}}, } @mastersthesis{efzg:1351, author = {{Mihotić, Lucija}}, title = {{Osobnost bankarske marke}}, } @mastersthesis{efzg:2083, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:1445, author = {{Keranović, Erna}}, title = {{Krizno komuniciranje u planovima upravljanja poslovnog kontinuiteta}}, } @mastersthesis{efzg:2085, author = {{Gadanec, Jelena}}, title = {{Povezanost odnosa s javnošću i društvene odgovornsti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1076, author = {{Karaman, Zdenka}}, title = {{GERILA MARKETING}}, } @mastersthesis{efzg:1856, author = {{Skala, David}}, title = {{Komunikacija predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na izborima 2015.}}, } @mastersthesis{efzg:1618, author = {{Kajkić, Marijana}}, title = {{Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture}}, } @mastersthesis{efzg:1801, author = {{Pokorni, Sanja}}, title = {{Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti}}, } @mastersthesis{efzg:1720, author = {{Raguž, Zrinka}}, title = {{Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:1562, author = {{Orct, Martina}}, title = {{Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:435, author = {{Mandić, Ivona}}, title = {{PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efzg:398, author = {{Mirić, Marin}}, title = {{Razvoj i uvođenje na tržište proizvoda INA "ZT SCOOTER" poduzeća INA MAZIVA d.o.o.}}, } @mastersthesis{efzg:1281, author = {{Rašica, Iva}}, title = {{Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti}}, } @mastersthesis{efzg:2111, author = {{Perišić Pavlek, Nena}}, title = {{Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:2108, author = {{Karol Krog, Tamara}}, title = {{Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom}}, }