prikaz prve stranice dokumenta Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata
No public access
master's thesis
Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata

Tunjić, Aleksandar
University of Zagreb
Faculty of Electrical Engineering and Computing

Cite this document

Tunjić, A. (2016). Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:255243

Tunjić, Aleksandar. "Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:255243

Tunjić, Aleksandar. "Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:255243

Tunjić, A. (2016). 'Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, accessed 27 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:255243

Tunjić A. Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing; 2016 [cited 2021 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:255243

A. Tunjić, "Usporedba algoritama za strojno učenje u procesu izgradnje prediktivnih modela za predviđanje odlaska klijenata", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:255243

Islandora Bookmark - Please login to use this feature