prikaz prve stranice dokumenta Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije
No public access
undergraduate thesis
Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije

Kelava, Josipa
University of Zagreb
Faculty of Electrical Engineering and Computing

Cite this document

Kelava, J. (2016). Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:247266

Kelava, Josipa. "Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:247266

Kelava, Josipa. "Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:247266

Kelava, J. (2016). 'Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, accessed 25 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:247266

Kelava J. Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing; 2016 [cited 2021 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:247266

J. Kelava, "Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja klasifikacije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:247266

Islandora Bookmark - Please login to use this feature