prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman
No public access
master's thesis
Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman

Dodig, Krešimir
University of Zagreb
Faculty of Electrical Engineering and Computing

Cite this document

Dodig, K. (2020). Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134

Dodig, Krešimir. "Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134

Dodig, Krešimir. "Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134

Dodig, K. (2020). 'Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134

Dodig K. Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134

K. Dodig, "Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Electrical Engineering and Computing, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134

Please login to the repository to save this object to your list.